Заполітизовані 10 мільярдів: Укрзалізниця озвучила вартість будівництва гілки на Луганщині

Керівник Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Віталій Комарницький звинуватив Укрзалізницю у незацікавленості щодо будівництва залізничної гілки, яка з`єднає Луганщину з залізничною системою країни

Так, сьогодні, під час засідання виїзного комітету Верховної Ради з питань прав людини у Сіверськодонецьку, очільник області не знайшов порозуміння з директором регіональної філії Укрзалізниці "Донецька залізниця" Сергієм Бугайовим стосовно оціночної вартості можливого будівництва гілки, передає кореспондент Depo.Донбас.

За словами Бугайова, треба 10 мільярдів, Комарницький говорить про 2,5 мільярди гривень.

"Найголовніше, ви не до кінця чесно завжди говорите, коли називаєте суму. Я за останній тиждень подивився всі ваші листи за останній рік щодо електрифікації 17 кілометрів шляху "Золотарівка - Лиман". У цих листах весь час різні суми. Починаючи від 300 мільйонів до 700 мільйонів. Тобто Укрзалізниця не зацікавлена, ви весь час збільшуєте суму", - сказав він.

Стосовно вартості будівництва нової залізничної гілки, Комарницький повідомив про особисте спілкування з директором Харківського проектного інституту, який оцінив вартість будівництва у 2,5 мільярди гривень.

"Він називав суму в 2,5 мільярди гривень, плюс-мінус, зараз вже, я вперше сьогодні чую про 10 мільйонів", - заявив Комарницький.

Зазначимо, що Бугайов дійсно озвучив передбачувану суму витрат у 10 мільярдів гривень.

"Для того, щоб збудувати… приєднати залізничну гілку до загальноукраїнської мережі, потрібно 10 мільярдів гривень, приблизно. Є шість варіантів об’єднання ізольованої залізничної гілки у Луганській області до мережі (всеукраїнської – прим. ред.) залізних доріг. Час виконання проекту - від трьох до п’яти років, це мова про колію між Старобільськом та Сватово", - каже Бугайов.

За його словами, на розробку проекту будівництва необхідно витратити до 24 мільйонів гривень. Він також вважає, що такий проект будівництва є "заполітизованим".

"Давайте говорити відверто, це політичне питання: якщо ми повертаємо Донбас, то ця гілка стає неактуальною. Якщо ж ми не повертаємо Донбас ... то давайте думати конкретно", - вважає керівник донецької філії Укрзалізниці.

Бугайов також впевнений, що Укрзалізниця готова до будівництва, але профінансоване будівництво має бути з державного бюджету.

Нагадаємо, українська Луганщина, на відміну від Донеччини, залишається більш відірваною від України в логістичному плані. Коли у 2014 році Донбас розірвала окупація, залізничне сполучення найсхіднішої області з іншими куточками країни ускладнилося. Будівництво нової гілки з Білокуракиного до Сватового дало б змогу відновити більш щільний рух поїздів. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Донбас

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"