Туди краще не їхати: ТОП-5 найстрашніших розбитих доріг Луганщини

Луганська область ніколи не славилася якісними дорогами, але з урахуванням триваючих шостий рік бойових дій, регіон за рівнем дорожного покриття "впав" на дно рейтингів

Туди краще не їхати: ТОП-5 найстрашніших…

Сюди не хочуть їхати пасажиро- і товароперевізники, звідси немає повноцінного залізничного сполучення з країною, а дороги продовжують "вбивати" багатотонні фури сільгоспвиробників.

Минулого року вдалося зробити ремонт траси Сватове – Куп'янськ і автодороги між Станицею Луганською та Щастям, на цьому і все.

Depo.Донбас нагадує читачам про напрямки і дороги Луганської області, куди краще не їхати без спецтехніки та крайньої необхідності.

Автодорога Чугуїв – Мілове. Дорога починається в Чугуєві на Харківщині, проходить через Шевченкове, Куп'янськ, Сватове, Старобільськ, Біловодськ та закінчується в селищі Мілове Луганської області. Загальна протяжність – майже 300 кілометрів, з яких більше двох сотень – це щось дуже схоже на жахіття.

Якщо їхати до Луганщини з Харкова, то спочатку, на в'їзді в область, може виникнути відчуття, що все нормально, але це омана. Після Сватового починається суто луганське ралі. Близько Старобільська наївність змінюється розчаруванням, в Біловодську з'являється заперечення та нерозуміння того, як тут взагалі можна їздити, а в Міловому настає стадія прийняття, коли водійські сльози вже висохли, а хребти пасажирів назавжди деформувалися від тряски і стрибків до стелі.

"Я не можу точно сказати, де найгірші ділянки дороги від Старобільська до Мілового. Там скрізь усе погано. Під Старобільськом ще нормально, в Біловодську – дуже погано, а далі ти просто змушений об'їжджати "дорогу" полями, це якщо є така можливість. Якщо немає – стрибаєш по ямах. Швидкість – 5 км на годину. В туман або вночі краще не їхати. Краще взагалі туди не їхати ніколи", – розповів водій Микола з Сіверськодонецька.

Трасса Марківка – Новопсков – Білокуракіне. Стан дороги – трішки гірший, ніж на попередньому напрямку. На деяких ділянках можна навіть "розігнатися" до ста кілометрів, але в основному таку помилку роблять тільки ті водії, які опиняються тут вперше. Гальмувати доведеться раптово, різко, безуспішно. Ями неначе спеціально зачаїлися і чекають чергового "гонщика", щоб вирвати автомобілю підвіску.

"Ми – люди гостинні, завжди раді, не думайте, що когось відмовляємо, але тричі подумайте, перш ніж їхати по цій дорозі на своєму транспорті. Ремонтувати точно доведеться…", – кажуть жителі Марківки.

Старобільськ – Новопсков – Білолуцьк. Ще один "видатний" напрямок, повний водійських і пасажирських болю і страху.

"Пишу про трасу від Старобільська до кордону з Росією, через Новопсков і Білолуцьк. Від кордону і до Старобільська немає більше 500 метрів дороги, дуже погана дорога, вночі їхати категорично не рекомендується!", – йдеться в одному з відгуків на тематичному сайті про автодороги від червня 2019 року.

З того часу дорожники щось латали, в деяких місцях, особливо під Старобільськом, зустрічалися ділянки відносно нормальної дороги, але в цілому нічого з червня 2019 року не змінилася. Чим далі на північ – тим гірше.

Старобільськ – Білокуракіне – Лозно-Олександрівка – Троїцьке. Все погано. Місцеві стан доріг не коментують, тільки лаються. Кажуть, що трактор і танки нормально проїдуть, на легковику сунутися категорично не рекомендують. Дорожників тут бачили, доріг – не бачили.

Троїцьке – Нижня Дуванка – Сватове, включаючи відрізок між Сватовим до Білокуракіним. Теж саме, як і в попередньому випадку, але більше можливостей об'їхати ями по полю. Нюанс в тому, що якщо був дощ, то є ризик застрягти в болоті.

"Потрібно просто розігнатися. Ми тут кожен день їздимо, знаємо, де газу дати, а де краще не розганятися. Якщо в перший раз їдеш, краще бий машину по ямах, інакше будеш чекати рятувальників. Або хтось буде проїжджати, допоможе, витягне. Головне, щоб не вночі, то всьо, і сатана по тебе не прийде", – каже власник радянської "шістки" Олег з Троїцького.

"Північ Луганській області знаходиться "поза дорогами", такі селища як Білокуракине, Білолуцьк, Марківка, Новопсков, Лозно-Олександрівка живуть на Марсі, там доріг немає і напевно вже не буде", - так водії коментували стан доріг в цілому на півночі Луганщини.

Втім, в 2020 році, можливо, шанс таки буде. Як повідомив голова Луганської ОВЦА Сергій Гайдай, сумарний бюджет дорожньо-ремонтних робіт, складе рекордні для області три мільярди гривень. Стільки грошей на ремонт доріг Луганщини уряд ще ніколи не давав.

Принаймні, вже є постанова Кабміну від 29 січня № 36, якою затверждені об’єкти капітального ремонту автодоріг Луганщини. Згідно з документом, ремонтувати будуть шляхопровід через залізницю на автомобільній дорозі Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк та міст через річку Айдар на автомобільній дорозі Т-13-06 Сіверськодонецьк – Новоайдар.

Об’єкти поточного середнього ремонту, серед іншого – дорога Н-26 Чугуїв – Мілове (через Старобільськ) на чотирьох ділянках, Р-66 контрольно-пропускний пункт "Демино-Олександрівка" –  Сватове – Лисичанськ – Луганськ на трьох ділянках, Т-13-09 Щастя – Широкий, Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк та Т-13-06 Сіверськодонецьк – Новоайдар.

Щодо ремонту доріг у населені пункти півночі області, про які водії кажуть "живуть на Марсі", поки що нічого не відомо.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Донбас

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"