Мерія Сіверськодонецька пропонує Зеленському побудувати залізницю до Бахмутівки

Міськрада Сіверськодонецька пропонує президенту Володимиру Зеленському розглянути варіант будівництва залізниці на Луганщини міста від станцій Сіверськодонецьк чи Рубіжне  до зупиночного пункту Бахмутівка Донецької залізниці

Мерія Сіверськодонецька пропонує Зеленсь…

Як повідомляє прес-служба міськради, на думку депутатів, такий варіант будівництва залізниці буде набагато дешевшим і реалістичним, ніж ті, що запропонував керівник Луганської ОВЦА Сергій Гайдай, передає Depo.Донбас.

Депутати впевнені, що їхній варіант єдиний реалістичний варіант будівництва такої залізниці, "бо практично уся дорога буде пролягати по землях державної власності, наданих у постійне користування Сіверськодонецькому та Новоайдарському лісництвам".

"Шість інших варіантів, які презентував пан Сергій Гайдай, передбачають прокладення залізниці по землях сільськогосподарського призначення, які в основному знаходяться у приватній власності. Для надання землі під будівництво залізниці по варіанту, запропонованому міською радою, достатньо буде одного рішення Кабінету Міністрів, а для реалізації інших варіантів – вирішення проблем з земельними ділянками сотень приватних власників. Останнє дасть можливість певним чиновникам заробити грошей на оборудках з землею, але навряд чи так можна побудувати залізницю", - йдеться у зверненні ло Зеленського.

Депутати навели й інші вагомі переваги свого варіанту:

- він, за попередніми оцінками, на півмільярда дешевше за інші. Це пов’язано з географічними особливостями: північна частина Луганської області розташована на відрогах середньоросійської височини, там дуже пересічена місцевість. Тому будівництво залізниці там є завідомо дорожчим.

- відстань для перевезення донбасівського (наприклад, лисичанського) вугілля на електростанцію у місто Щастя при варіанті будівництва дороги через Сіверськодонецьк приблизно на 150 км менше, ніж при інших варіантах.

-  при наявності такої залізниці жителі більшої частини підконтрольної частини території Луганської області мали б можливість діставатися до тимчасового обласного центру приміськими поїздами. Що мало б значне соціальне значення.

Нагадаємо, українська Луганщина, на відміну від Донеччини, залишається більш відірваною від України в логістичному плані. Коли у 2014 році Донбас розірвала окупація, залізничне сполучення найсхіднішої області з іншими куточками країни ускладнилося. Тому обласна влада пропонувала побудувати нову гілку з Білокуракиного до Сватового, це дало б змогу відновити більш щільний рух поїздів. 

6 грудня стало відомо, що у Луганській області побудують залізничну гілку, яка з'єднає колію "Лантратівка-Кондрашівка" з мережею залізниць України.

Всі новини Донбасу сьогодні читайте на Depo.Донбас

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme