У Маріуполі за 9 місяців до сіті-бота Назара підключилися понад 18 тис. сімей

Бот Назар повідомляє маріупольцям про аварії і ремонти, щомісяця приріст аудиторії становить 15%

Як передає Depo.Донбас, про це на брифінгу повідомив представник розробників Дмитро Сергєєв, повідомляє "0629".

За рахунок охоплення користувачів кількість дзвінків по аваріях від городян на "гарячу лінію" скоротилося майже в 2 рази.

Користувачі отримують повідомлення про планові і аварійні відключення за конкретною адресою. Раз на місяць кожен користувач може оцінити будь-яку міську комунальну службу. Ця інформація доступна адміністратору контакт-центру і корисна при оцінці заходів по ефективності сервісу обслуговування.

Крім того, через бота тепер можна відправляти заявку про комунальну проблему, також є систематизована довідкова інформація - телефони та адреси комунальних та соцслужб міста.

Як розповів Сергєєв, до 2020 року планується поліпшити функціонал бота, Назар інформуватиме користувачів з приводу актуальних тарифів на комунальні послуги. Бот буде краще розпізнавати тексти і відповідно видавати більш правильну і конкретну відповідь.

"Перш ніж впроваджувати нові розробки проводиться опитування. Так, модуль по тарифам підтримали прядка 97% користувачів з 4 тис опитаних. Таким чином, майбутній функціонал і розвиток подальше бота визначають самі користувачі", - зазначив Дмитро Сергєєв.

У планах розробників функціонал по можливості моніторингу незаконність розміщення МАФів і рекламних бордів.

Бот Назар зацікавив IT- фахівців з інших міст України. Розробники чат-бота вже підписали угоду про співпрацю із Запоріжжям.

Всі новини Донбасу сьогодні читайте на Depo.Донбас

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme