Як російський інформагент готував Луганщину до "ЛНР" з 2004 року

Все про ляльководів інформаційної політики луганських сепаратистів

Як російський інформагент готував Луганщ…

На порталах луганських сепаратистів okkupatsiya.net і lugansk1.info 23 березня були розміщені матеріали, що містять інформацію про ситуацію, яка на сьогоднішній день склалася в секторі інформаційної політики "ЛНР". По суті, це стало продовженням історії, що була опублікована на день раніше, 22 березня, на інтернет-ресурсі life.lg.ua.

Так, у статтях, імовірно розміщених однією з конкуруючих груп в керівництві "ЛНР", мова йшла про те, що ж насправді відбувається в керівництві "ЛНР" і яку роль в цьому грають російські "куратори".

Перш за все, увага авторів була зосереджена на постаті В'ячеслава Володимировича Широких-Матвєєва, він же Жора, Гоша. Головний режисер інформаційних підмостків "ЛНР", по суті - мозок групи "Лугань-Центр".

Екс-чоловік відомої в світі балерини Ольги Тестоєдової–Широких.

За словами авторів матеріалу, Широких-Матвєєв нібито доводиться родичем українському топ-менеджеру і керівнику Костянтину Бородіну з обойми українського політика Юрія Бойка. Напевно, саме тому він, на думку авторів опублікованих статей, перебуваючи в "ЛНР", продовжує консультувати українських політиків. Зокрема, з питань проведення політичних акцій.

Це припущення автори статті зробили, виходячи з аудіоматеріалів, які розмістили на веб-порталах луганських сепаратистів. На них були вказані фрагменти нарад за участі Юрія Першикова і Ксенії Сабіної з "куратором" інформаційної політики луганських сепаратистів, відомим під позивним "Академік". Автори припускають, що за голосом невідомого, з ким ведуть розмову Першиков і Сабіна, ховається згаданий раніше Матвєєв.

Далі наводиться розшифровка аудиозаписів.

Першиков: Там реальні проблеми з цим флеш-мобом і починається з'ясування, хто взагалі тут грає на балалайці. Я ж чого тому й затримався... 17-18 червня він офіційно скасував.

Ксенія: Так ти поговориш і будемо розбиратися з цими відосами. Що і як називається.

Першиков: А ти зайди на сайт МДБ, там вони всі стоять.

"Академік": Там же скачать нічого не можна на сайті МДБ.

Ксенія: А вони мені надсилають посилання ютубовські.

Першиков повернувся після телефонної розмови.

Першиков: Значить, наша контррозвідка сказала йдіть нах..,, там реально працюють два снайпери. Якщо ми вас туди пускаємо, знімаємо з себе всю відповідальність. Єдине, щоб від військових був "папірець", що вони беруть на себе відповідальність. В принципі вирішили питання без "папірця". Але завтра просто вже з ранку всі федеральні канали будуть там, на Станиці.

"Академік": Але їх легко переорієнтувати.

Першиков: тобто всім натовпом туди...

"Академік": Вони дурні. Там суть саме в цьому і полягала... Вони саме на вокзалах це влаштовують. З двох причин, вокзал – це символ транспортних комунікацій і єднання. Це раз. На вокзалі, бачиш, як вони співають, там - акустика. Вони там звучать, як церковний хор. А там блядь звуку не буде... Моментально. А там звуку не буде... І канали нічого не запишуть. Їм петлички всім вішати треба. Розумієш?

Першиков: Я запропоную зробити інший варіант. З ранку вони відпрацюють, потім забрати їх усіх, відвезти на вокзал.

"Академік": Але вокзал, його треба відкрити. Треба із ж/д зв'язуватися, щоб відкрили вокзал в потрібний час.

Першиков: Ну, вони сказали, що у нас, на жаль,через війну вокзал не працює. І єдина комунікація - пункт пропуску наш, в Станиці. Ось саме з цією ситуацією вони хочуть створити синхронність.

"Академік": Ізварине, б..дь, комунікація єдина!? Чого х..й займатися? Це що Леся намутила?

Першиков: Потопова ж..пу рве.

"Академік": З'єднай мене з нею, я їй мізки прочищу. Що вона х..й займається? Ми в Донецьку вокзал будемо відкривати, хоча він і знаходиться на лінії обстрілу. Ну, навіть ще цікавіше.

Далі Першиков телефонує Лесі, контактні дані якої не встановлені.

Першиков: Скажи мені, будь ласка, взагалі чия ідея була на мосту співати?.. Звідки пішла. Зараз "Академік" сказав, що краще на вокзалах організовувати... Залізничний. Відкрийте його. Тому що вокзал – це комунікація.

"Академік" (звертається до Ксенії): Вокзал тому так і називався вокзал, бо там спочатку співали. Це потім туди потяги почали приходити.

Ксенія: Хочете горішки?

"Академік": Ні, не хочу. Це пряник взагалі-то. Не горішки, там пряники написано.

Ксенія: Це горішки.

"Академік": Написано "пряники".

Ксенія: Так мало. На сараї теж щось написано, але лежать там дрова. Так що...

Першиков (по телефону): Була ідея відвезти на лінію фронту під Щастя. Сказали, що їх.. не чутно буде на мосту... Добре, я даю трубку "Академіку", ось йому все розкажи. Він радий тебе бачити, чути і все інше.

Далі наводиться фрагмент розмови "куратора" луганських сепаратистів "Академіка" з раніше згаданою Лесею.

"Академік" (по телефону Лесі): Ти там кажуть боляча була? Здрастуй, Лєсєчка... Та ні, я так просто, не ходжу центральними вулицями, щоб не дратувати людей. Добре, поясню. Все гранично просто... Я навіть не беру зараз смислові значення і можливі алюзії. Ні, почекай... Запоріжжя ініціювало проект? Він стартував у Запоріжжі. Його підхопив Харків, з Харкова перейшло в Одесу. Я своїм закинув вудку, що було б добре, якщо б це і в Донецьку пройшло... А ти, значить, нас обійшла. Але це неправильно. Лесь, дивись, сенс вокзалу полягає в таких речах. По-перше, вокзал тому і називається вокзал, бо там раніше був вокал, там не було залізниць. Залізниці підвели до вокалів, і вони стали станціями, але це не важливо. Важливо наступне. Ти дивишся на це, втративши дар мови, хоча Макс повинен був у цьому розібратися. Ти зараз відкриєш запорізький флеш-моб, і ти побачиш, що вони звучать, як у храмі там. Вони співають і у них звук розливається... У вас на посту буде задувати мікрофони, ви будете брати тільки на гармату, вона бере тільки один голос, куди вона спрямована. Тому поліфонії там не буде, це буде провальна акція. Вийдуть, щось покрякають на вітрі і все... Ні, все, що я сказав, я ж не знаю, що ти там з Максом задумала... Не кип'ятися. Сенс такий: у нас вокзал занедбаний. Я в Донецьку їх спеціально повезу на вокзал, який розх..чений снарядами. Я може навіть їх в аеропорт повезу, хоча це небезпечно, оскільки це ж лінія фронту. І на руїнах аеропорту, якщо вони заспівають, то смислове звучання буде набагато вище і більше. Розумієш?.. В аеропорту мені треба поїхати і подивитися, там є будівля, де може ще збереглася хоч якась акустика. Якщо ні, то ми поїдемо на вокзал, він поряд там. Він теж занедбаний, туди кілька прильотів було. Його ніхто не відновлював... Леся, дослухай мене... В тому то і справа, що він порожній, тому що у нас війна. Це набагато сильніша картинка. Розумієш?.. Нє-нє, автовокзал – це люди, ось у порожньому, як у порожньому храмі. От немає нікого, у нас війна, у нас вокзали не працюють, але ми теж виходимо, і теж співаємо. По-перше, у вас не буде проблем зі звуком, по-друге, смислове значення набагато більше, ніж якийсь міст, який ніхто не знає, що це таке. Це потрібно буде в титрах писати, що цей міст стоїть в Станиці Луганській, тобто всім пояснювати. Транспортна блокада у тебе набагато більше видна в просторому, безлюдному вокзалі, в якому пил і папери, як у кіно про громадянську війну. Та нах... тобі мирні жителі, які підспівують, вони не потрібні!

Першиков: Ніхто підспівувати не буде, вони ссуться туди йти.

"Академік": Треба, щоб вийшло красиво, як у храмі звучало, вийшли люди і гарно заспівали. А якщо у тебе при цьому ще пустий залишений вокзал, - це найсильніший образ, який тільки може бути. Я тобі поясню, картинка має бути такою, щоб не треба було давати до неї пояснень. Щоб не потрібні були титри. Якщо ти виходиш на мосту, а я дивлюся твій ролик де-небудь в Чехії, мені обов'язково потрібні титри про те, що це за міст... Ти просто на майбутнє вчися, зі мною не треба сперечатися... Ви робіть, як хочете, можете взагалі хоч в підвал зайти, мені фіолетово в даній ситуації. Але ви порушуєте єдність флеш-мобу, це раз, потім ви отримуєте огидний звук: у вас не один телеканал цей звук не візьме, там нічого чутно не буде, крім завивання мікрофону. Це два. Третє. Ти ризикуєш людьми. Що прийде в голову якомусь єб..му, обдовбаному снайперу на тому березі, нікому не відомо. Ну і, власне кажучи, у тебе з'являється необхідність пояснювати, що це за міст... Нах.. вам повідомлення з України, я тебе благаю?! Вокзал – це символ єднання всіх міст, народу. До чого тут, б..дь, Україна? Залізниці – це символ великого "російського світу", комунікації "російського світу", до чого тут Україна? Ні до чого. Ми – частина цього "російського світу". Ми теж в комунікації знаходимося і з Саратовим, і Єкатеринбургом... Аеропорт – теж елемент комунікації, почнемо з цього, так? Але аеропорт має більш страшну картинку, ніж покинутий вокзал. І аеропорт є символом війни... Тут головне – це пісня. Я вважаю, що покинутий вокзал – це образ, "нас відрізали, ми знаходимося в блокаді"... Робіть, що хочете. Відкрити вокзал і підвести автобус, взагалі нічого не коштує. Для цього треба тільки попередити. Переграйте на вокзал, ви отримаєте набагато кращу картинку".

Наслідки цієї наради в наявності (https://www.youtube.com/watch?v=xyd78iljvHk).

Автори матеріалу акцентують увагу на тому, що нехай це і опозиційні, але все ж українські політики, яких добре пам'ятають в Луганську...

"Як ця прекрасна людина поєднує в собі "ЛНР" і Україну – буде зрозуміло далеко не кожному. Мабуть, найбільш яскраво про це засвідчать факти його біографії (багато з яких є фейковими, як і він сам), представленої Максиму Борисовичу Полякову перед співбесідою на роль "режисера" луганського закулісся", - йдеться в статті.

РЕЗЮМЕ

Матвєєв В'ячеслав Володимирович (26.08.1959 р.)

Освіта:

Вища; Ленінградський державний інститут театру, музики і кінематографії (ЛГІТМіК), акторсько-режисерський курс проф. н. а. РРФСР Я. З. Корогодського, режисерський курс проф. н. а. СРСР Р. А. Товстоногова.

Досвід роботи:

2004-2014 — Генеральний продюсер ЛОГТРК, політтехнолог (Україна, Луганськ) (за трудовою угодою);

2011 – Шеф-редактор ВГТРК "Телеканал Росія" (за трудовою угодою);

2010 – Член експертної Ради Державного Антинаркотичного Комітету РФ;

2007 - 2015 р. – Група компаній Кіноательє, директор (Росія, Москва);

2008 – 2009 р. – Творче об'єднання "Телеформат" (Росія, Москва), Виконавчий продюсер;

2007 р. – Заступник генерального директора по виробництву телевізійного творче об'єднання "Новела" (Росія, Москва);

2005 – 2009 р. – Політолог, політтехнолог передвиборних проектів на Україні (вибори до ВР України, місцеві вибори);

2004 року – Вибори Президента України – продюсер телевізійних суспільно-політичних проектів (кандидат у Президенти В. Ф. Янукович, Україна);

2002 – 2003 р. — Заступник Голови правління інформаційного агентства "РІА Новини – Україна", політолог (Україна, Київ);

2003 – 2004 — Заступник Голови правління медіа-холдингу "Київський телеграф", політолог (Україна, Київ);

2002 – 2003 р. — Телеканал "ЕРА" (Україна, Київ), 1-й заступник генерального директора, Генеральний продюсер;

2002 р. – Передвиборча кампанія до Верховної Ради України, продюсер передвиборних телевізійних проектів, політтехнолог;

2000 – 2002 р. - Головний режисер, продюсер Телекомпанії ТВ5, (Україна, Запоріжжя);

1999 р. – Вибори Президента України – продюсер, режисер телевізійних суспільно-політичних проектів, політтехнолог;

1996 – 99 р. - Національна телекомпанія України, Продюсерський центр "СК" — режисер-постановник телевізійних шоу, інформаційних програм;

1987 – 1991 р. - Режисер - постановник, головний режисер, постановник вистав у різних театрах СРСР (Москва, Ленінград, Оренбург, Тольятті, Вологда і т. д.);

При цьому, виходячи з розміщених документів, заробляючи гроші на Росії, В'ячеслав Володимирович на тихій хвилі створює собі запасний аеродром на Заході.

Паралельно, будучи за допомогою брата, повіреним в окремих махінаціях українського "Нафтогазу" і "Газпрому" в країнах Європи.

"Користуючись при цьому знову-таки української прокладкою під назвою "ІНКОТЕКС ДЕВЕЛОПМЕНТ УКРАЇНА", - йдеться в матеріалі сепаратистських сайтів з посиланням на відповідні документи.

У підсумку ми маємо продовження історії, пов'язаної зі скандальною діяльністю "Лугань-центру", коли, імовірно, була викрита людина "Арбата", яка тривалий час працювала на телеканалі ЛОТ. Окремо на увагу заслуговують його постановки по організації пісенних флеш-мобів, в яких брали участь і народні депутати від "Опозиційного блоку". Закономірно напрошується логічне запитання: що це - "зрада" чи "перемога"?

Таким чином, посилаючись на розміщені документи та аудіоматеріали, ми отримуємо повну картину результатів роботи російського "куратора", відомого в Луганську під позивним "Арбат". Враховуючи зв'язок Ю. Першикова з "Академіком" і "Арбатом", виникає ряд питань і до організаторів пісенних флеш-мобів, які пройшли на підконтрольній Києву території. І, насамперед, до депутатів від Опоблоку.

З іншого боку, аудіоматеріали з нарад за участю російських "кураторів", імовірно зроблені Ю. Першиковим для власної страховки, продемонстрували неспроможність кадрової політики "Арбата" на луганському напрямку діяльності. З упевненістю, після появи компрометуючих матеріалів в сепаратистських ЗМІ, Кремль може замінити фігуру "Арбата" та представників його команди на іншу групу "кураторів".

Всі новини Донбасу сьогодні читайте на Depo.Донбас

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme