Аеропорт Маріуполя запустять через 9 місяців: потрібно 200 млн грн

Запуск маріупольського аеропорту може зайняти від дев’яти до дванадцяти місяців. Ціна питання – більше 200 мільйонів гривень

Про це йшлося на виїзному засіданні комітету ВР з питань транспорту у Маріуполі, передає Depo.Донбас.

Міський голова Маріуполя Вадим Бойченко нагадав, що цей аеропорт до 2013 року мав міжнародне значення та був здатний пропустити 200 пасажирів на годину.

"Сьогодні на розвиток маріупольського аеропорту потрібно всього лише 70 мільйонів гривень. І це поетапні інвестиції. На перший етап, на елементарне відновлення аеропорту, потрібно 10 мільйонів. І ці 10 мільйонів вже готові проінвестувати приватні інвестори», - стверджує Бойченко.

Але він вважає проблемою розселення військових, які зараз перебувають на території аеропорту.

"Прийшов лист від Міністерства оборони до міського голови, і в ньому йдеться, що вони готові звільнити аеропорт, але для цього я повинен знайти кошти в міському бюджеті в розмірі 152 мільйонів. Я вам відповідально заявляю: таких грошей немає", - обурюється Бойченко.

Але у той же час висловлює готовність "заходити в спільне фінансування" разом з областю, приватними інвесторами.

Директор департаменту аеронавігації державної авіаційної служби України Віталій Сімак при цьому повідомив, що на даний час заборона авіаруху над територією Донецької и Луганської областей носить тимчасовий характер.

"Кожні три місяці Міністерство оборони оцінює ситуацію і надсилає відповідний запит, авіаційна служба робить це закриття. Закриття, яке на сьогодні діє, дійсне до 31 серпня 2016 року", - каже він.

Але проблему бачить у іншій площині: невідомо в якому стані перебуває обладнання аеропорту, яке там залишилось після його закриття. Крім того, персонал аеропорту вже два роки не підтверджував свою кваліфікацію, а повинен це робити кожні півроку, також частина спеціалістів перейшли на інші місця роботи, а частина звільнилась.

До того ж частина обладнання вже не може експлуатуватись за віком, а частина не проходила відповідну сертифікацію. У той же час, "ряд обладнання, зокрема система посадки, має діючий сертифікат до 2018 року. Я не знаю, як вона зараз експлуатується військовими, тому що на протязі двох років ми не маємо доступу до цього аеродрому", - каже Сімак.

Заступник голови Донецької ОДА Віктор Ремський також вважає, що запуск аеропорту – справа не менш дев’яти місяців.

"За цей час ми можемо привести його в робочий стан, і якщо на той час Міністерство оборони не дозволить, він буде законсервований і готовий до експлуатації в будь-який час", - каже Ремський.

При цьому нардеп Сергій Тарута вважає, що кількість проблем перебільшена, що міністри на особистих зустрічах дають добро на запуск аеропорту, і дивується, звідки взялись такі суми коштів та терміни.

"Коли зустрічаєшся з усіма міністрами - ні хто не заперечує… Технічна сторона: все що там було, військові нічого не розграбували. Це я гарантую. Я не знаю, чому там дев'ять місяців. Ми повинні прагнути це раніше зробити. До кінця року треба ставити завдання запуску", - наполягає Тарута.

В решті решт на засіданні комітету вирішили зробити спеціальну комісію, аби перевірити, що там насправді є у аеропорті і що треба робити, а також підняти це питання на рівень РНБО, аби з’ясувати всі проблеми, включно з питаннями безпеки.

Всі новини Донбасу сьогодні читайте на Depo.Донбас

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme