У Маріуполі в Ощадбанку відмовились обслуговувати лежачу переселенку і вона померла

У Маріуполі 80-річна прикута до ліжка переселенка померла, так і не дочекавшись працівників Ощадбанку для проведення ідентифікації

Depo.Маріуполь
20 березня 2017 17:12
ФОТО: depo.ua

Як передає Depo.Донбас, про це повідомляє громадська організація "Донбасс SOS" з посиланням на лист від родичів померлої жінки.

"Днями нас усіх сколихнула новина про смерть пенсіонера у черзі в Ощадбанк. Але черги для оформлення електронного пенсійного посвідчення та ідентифікації переселенців - не єдина проблема. Ощадбанк відмовляється обслуговувати немобільних переселенців на дому. Одна з таких переселенців днями померла, так і не дочекавшись ідентифікації, хоча Ощадбанк від неї буквально через дорогу", - йдеться у повідомлені.

У листі родичі померлої жінки розповіли, що комісія, яка засвідчила немобільний стан жінки, призначила їй допомогу, однак отримати вона її не зможе, поки не здійснить ідентифікацію. У відділенні Ощадбанку категорично заявили, що не ходять по оселях.

"У банку спочатку категорично (касир) заявили, що по домівках вони не ходять, і це не дивлячись на те що подібна процедура передбачена п.3 вищевказаної Постанови і п.21 Постанови КМУ № 1596 від 30.08.1999 р, тобто за заявою особи не здатної до самообслуговування, підтвердженого документально, соціальні виплати з одночасною ідентифікацією проводяться за місцем проживання", - зазначається у листі.

Згодом у відділенні погодились, що мають таки ходити, однак в них немає інструкції, як саме здійснити таку процедуру і немає вільних співробітників.

У ГО повідомляють, що поки родичі шукали вирішення цієї проблеми, жінка пішла з життя.

Активісти зазначають, що останні зміни до Постанови 637 щодо процедури здійснення соціальних виплат для переселенців зобов'язали працівників Ощадбанку доставляти соціальні виплати, а також проводити фізичну ідентифікацію осіб з інвалідністю I групи і осіб, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, у них вдома за відповідної заяви.

"Під час громадського обговорення громадські організації вимагали не приймати цих змін,бо вони несуть значні ризики для маломобільних осіб та осіб з інвалідністю, адже питання про те, як Ощадбанк збирається ідентифікувати маломобільних осіб та осіб з інвалідністю залишалося відкритим. Однак наші вимоги були проігноровані", - зазначають у Донбасс SOS.

Також зазначається, що наразі співробітники Ошадбанку заявляють переселенцям, що вони не можуть виконати свої обов'язки за постановою, посилаючись на розпорядження Нацбанку, згідно з яким співробітники банків не можуть виносити банківські картки за межі банківської установи.

Нагадаємо, що 20 березня у Костянтинівці на Донеччині жінці похилого віку довелося викликати "швидку допомогу", бо їй стало зле у величезній черзі до відділення Ощадбанку.

Крім того, повідомлялося що 13 березня у Сіверськодонецьку в приміщенні "Ощадбанку" помер переселенець, який стояв у черзі зі 100 іншими людьми для проходження ідентифікації.

Відділення "Ощадбанку" не справляються з напливом переселенців-пенсіонерів, які зобов'язані пройти фізичну ідентифікацію до 3 квітня.

Більше про життя Донбасу читайте на Depo.Донбас