На меткомбінаті Ахметова поскаржилися на новий перегін "Укрзалізниці" під Маріуполем

"Укрзалізниця" не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність на ділянці Комиш-Зоря - Волноваха для стабільної роботи маріупольських підприємств (навіть після проведення реконструкції, яка завершилася 25 травня 

Про це на своїй сторінці у Facebook написав директор меткомінату ім Іліча Юрій Зінченко, передає Depo.Донбас.

За його словами, пропускна здатність перегону "з 2 по 6 червня становила лише близько 16 вантажних поїздів на добу, що в півтора рази нижче оголошеного "Укрзалізницею" рівня в 24 вантажних поїзда".

"Група Метінвест змушена була шукати альтернативні, але, на жаль, і більш дорогі варіанти поставок сировини. Одним з таких рішень стала закупівля вапняків на далеких ринках з доставкою морським транспортом через Маріупольський морський торговельний порт, що дозволить привезти сировину на меткомбінат без використання перегону Комиш-Зоря - Волноваха", - написав Зінченко.

За його словами, в першій декаді червня Маріупольський порт вперше прийме партію вапняку для ММК Ілліча - теплохід "NAVIOS HIOS" під прапором Греції класу Supramax. Він привіз 52,2 тис. тонн вапняку, частина якого була вивантажена в нейтральних водах і доставлена ​​в порт теплоходом "Behcet C".

"Це перша пробна поставка вапняку з ОАЕ. Від успішності цієї пробної поставки залежить, чи буде продовжена практика закупівель вапняку за кордоном в обсягах 50-55 тис. тонн на місяць і його доставка комбінатам через Маріупольський порт. В умовах недостатнього завантаження порту і з огляду на перспективність такого додатково вантажопотоку, Група Метінвест небезпідставно розраховує, що порт впорається з поставленим завданням і вирішить питання безпечного заходу судна, оперативної та якісної перевалки при мінімальній вартості цих послуг для комбінатів", - зазначив Зінченко.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" 25 травня закінчила будівництво перегону Розівка – Зачатівська на дільниці Комиш-Зоря – Волноваха на Маріупольському вузлі. Глава правління "Укрзалізниці" Войцех Балчун зазначив, що орієнтовні обсяги перевезень на напрямку найближчим часом складуть близько 1600 вагонів на добу або 29 пар поїздів, з яких п'ять пасажирських, решта – вантажні.

Також він підкреслив, якщо напрямок Комиш-Зоря ‒ Волноваха залишиться єдиним сполученням зі станціями Маріупольського вузла, то обсяги перевезень можуть зрости від 2,6 до 3,3 млн тонн на місяць до 2020 року.

Усі роботи - за кошти Укрзалізниці, а загальна вартість проекту понад 73 млн грн.

Всі новини Донбасу сьогодні читайте на Depo.Донбас

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme