На Донбасі зовнішню рекламу і вивіски у трьох містах робитимуть за стандартами ЄС
У Маріуполі, Слов'янську і Краматорську створили робочі групи з урбаністів, архітекторів, підприємців та представників влади, які втілюватимуть проект "Реклама без мотлоху"
Проект означатиме зміну підходів до розміщення зовнішньої реклами у містах, повідомляє Depo.Донбас з посиланням на "Espreso.TV".
У містах вже є розробка для впровадження в зовнішню рекламу дизайнерських та архітектурних рішень, бо невдала реклама лише погіршує зовнішній вигляд будівель.
"Ми вивчали громадську думку, Краматорськ і Слов'янськ повинні відійти від свого провінційного статусу. Вони повинні зробити якийсь психологічний перехід від провінції до ділових, культурних, оздоровчих, туристичних центрів регіону", - вважає менеджер з питань адвокації проекту "Реклама без мотлоху" Андрій Грудкина.
Проект направлений на те, щоб вивіски та інші засоби зовнішньої реклами виглядали за європейськими стандартами.
Нагадаємо, у Маруполі анонсували встановлення "Розумної зупинки" з сонячними панелями.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Краматорськ