У Vodafone пояснили, чому не провели аудит в ОРДЛО
У рамках роботи Тристоронньої контактної групи Vodafone-Україна отримала згоду на проведення аудиту свого обладнання в ОРДЛО, проте такої можливості компанії так і не надали
Про це повідомили у Vodafone-Україна, передає Depo.Донбас з посиланням на Новости Донбасса.
"Питання аудиту обговорювалося неодноразово. Під час переговорів ми отримуємо згоду, а по факту не забезпечується можливість провести такий аудит. Відрядження співробітників або підрядників туди неможливі, так само як неможливо звертатися для проведення аудиту до тих компаній, які працюють на непідконтрольної території - і це обумовлено законодавством", — відзначили в компанії.
На даний момент компанії відомо, що на підконтрольній бойовикам території Луганської області працює близько 85% обладнання, в Донецькій області - близько 30% обладнання. Уздовж лінії розмежування базові станції відключені.
"Більш точна інформація недоступна, оскільки фізичного доступу до обладнання у нас немає - наші співробітники не працюють на непідконтрольних територіях, управляти мережею ми можемо тільки віддалено", — додали в Vodafone.
З 7 по 25 червня в "ЛНР" був відсутній зв'язок оператора Vodafone. В угрупованні заявляли, що це сталося через аварію на телекомунікаційному обладнанні на підконтрольній Україні території. Однак в компанії причиною відсутності зв'язку назвали знеструмлення станцій. У той же час в ОРЛО проходили шахтарські страйки.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Донецьк