UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Vodafone пояснили, чому не провели аудит в ОРДЛО

У рамках роботи Тристоронньої контактної групи Vodafone-Україна отримала згоду на проведення аудиту свого обладнання в ОРДЛО, проте такої можливості компанії так і не надали

Про це повідомили у Vodafone-Україна, передає Depo.Донбас з посиланням на Новости Донбасса.

"Питання аудиту обговорювалося неодноразово. Під час переговорів ми отримуємо згоду, а по факту не забезпечується можливість провести такий аудит. Відрядження співробітників або підрядників туди неможливі, так само як неможливо звертатися для проведення аудиту до тих компаній, які працюють на непідконтрольної території - і це обумовлено законодавством", — відзначили в компанії.

На даний момент компанії відомо, що на підконтрольній бойовикам території Луганської області працює близько 85% обладнання, в Донецькій області - близько 30% обладнання. Уздовж лінії розмежування базові станції відключені.

"Більш точна інформація недоступна, оскільки фізичного доступу до обладнання у нас немає - наші співробітники не працюють на непідконтрольних територіях, управляти мережею ми можемо тільки віддалено", — додали в Vodafone.

З 7 по 25 червня в "ЛНР" був відсутній зв'язок оператора Vodafone. В угрупованні заявляли, що це сталося через аварію на телекомунікаційному обладнанні на підконтрольній Україні території. Однак в компанії причиною відсутності зв'язку назвали знеструмлення станцій. У той же час в ОРЛО проходили шахтарські страйки.

Всі новини Донбасу сьогодні читайте на Depo.Донбас

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme