Чергові розборки окупантів: ватажок Горлівки віджал телеканал у "депутата "ДНР"

Чергова стадія "розборок по ДНР-івськи"
Depo.Донецьк
21 травня 2015 12:59
ФОТО: depo.ua

Ватажок окупаційної адміністрації Горлівки Андрій Дарковскій змусив опечатати єдиний у місті телеканал "Горловка.Сегодня", підконтрольний так званому депутатові від "ДНР" Юрію Крікуленко (екс-депутат міськради, бізнесмен, власник клубу "Бермуди").

Про це написав сайт Gorlovka.ua, повідомляє Донбас.depo.ua.

При цьому сам канал розташовувався і користувався обладнанням в захопленому приміщенні ТБ "6-го каналу".

На сайті "Горловка. Сегодня" з'явилося стаття з гучним заголовком "Влада Горлівки в особі Дарковского А.І. чинить беззаконня", у якій співробітники каналу звинувачують депатута-сепаратиста у "віджиманні" ЗМІ та сподіваються що Захарченко, до якого вони вже звернулися, та бойовики "ДНР" знайдуть на нього управу.