Флешмоб Супрун проти символіки "ДНР" на Amazon став шалено популярним в Україні та закордоном (ФОТО)

За добу заклик до компанії "Амазон", щоб припинити продаж терористичної атрибутики, був поширений зі сторінки  в. о. міністра охорони здоров'я Уляни Супрун майже 4 тисячі разів українською і понад 1200 разів англійською мовою

Як передає Depo.Донбас з посиланням на "Радіо Свобода", у кампанію включилися українські правозахисники з Харківської правозахисної групи.

Флешмоб, який почала Уляна Супрун проти продажу на Amazon символіки "ДНР", якої на платформі і справді чимало. Причому деякі речі виробляються не в Україні і навіть не на Росії

Речниця організації написала відкритого листа до "Амазону", в якому вона звинувачує компанію в безпринципності. "Здається, лише гроші промовляють до "Амазону", - пише авторка статті Галя Койнаш.

Вона нагадує, що раніше компанія, яка надає свою платформу для продажу іншим фірмам і отримує за свої послуги відсоток із продажів, уже потрапляла під шквал критики від українців. Під хештеґом #WhyNotSwastika українці атакували "Амазон" за продаж на її платформі футболок з серпом і молотом, із портретами Сталіна та іншою радянською символікою, яка в Україні прирівняна до нацистських символів.

"Варто відзначити, що "Амазон" поводиться стриманіше, коли справа доходить до нацистських регалій. Частково це може бути пов'язано з законами, що існують у деяких європейських країнах, проти будь-яких спроб заперечувати гидкі злочини нацистського режиму", – пише Койнаш.

Вона додає, що, на жаль, "радянська символіка, у тому числі та, що прославляє КДБ та її попередників, не викликає такої ж реакції". Вона нагадала, що комуністичний режим відповідальний за не меншу кількість злочинів, які добре пам'ятають в Україні, серед них і Голодомор і геноцид кримських татар.

Правозахисниця нагадала, що продаж одягу з радянською символікою вдалося зупинити, коли піднялася хвиля протесту проти дій компаній Walmart та Adidas. Вона пише, що "не так важливо, чи вони зрозуміли, чому радянські символи є неприйнятні, чи вони просто зрозуміли, що це погано для бізнесу".

"Важливо, щоб "Амазон" зрозумів, що отримання прибутку від радянського режиму, який вбив мільйони, або від російської неоголошеної війни проти України є абсолютно неприйнятним. Компанія повинна негайно відкликати всі такі бренди", - вимагає правозахисниця.

У компанії "Амазон" виправдовуються, що згідно з їхніми правилами, компанія забороняє продавцям виставляти на продаж продукти, які б "заохочували або прославляли ненависть, насильство, расову, сексуальну чи релігійну нетерпимість або сприяли організаціям із такими поглядами". Компанія заявляє, що сама вирішує, який продукт вважати неприйнятним.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Донецьк