Омбудсмен помітила на КПВВ "Майорськ" нестачу біотуалетів і некоректність сержанта Нацполіції
Омбудсмен Людмила Денисова відзначила покращення роботи КПВВ "Майорськ"
Про це вона написала на своїй сторінці у соцмережі, передає Depo.Донбас.
Денисова зазначила, що тут розташовані пункти наданням допомоги, які організували міжнародні організації, у яких люди можуть зігрітися, попити чаю і, за необхідністю, отримати медичну допомогу.
"Проте, інфраструктура не розрахована на таку велику кількість людей, зокрема, не вистачає біотуалетів і інших об'єктів", - додала вона.
Денисова поспілкувалася з людьми, які розповіли, що на КПВВ доводиться чекати інколи по 3 години.
"Пояснюють це проблемами з Інтернетом, який постійно дає збій. При перевірці все запрацювало на очах, але сержант Нацполіції вів себе некоректно. Одразу це порушення телефоном озвучила керівнику Національної поліції Донеччини. Обіцяли провести службове розслідування", - розповівла омбудсмен.
Також вона зазначила, що мобільний пункт "Ощадбанку" працює нерегулярно, хоча має працювати за графіком.
"Люди поскаржилися, що мобільний пункт банку часто не працює. Узгоджений з Пенсійним фондом графік роботи пункту банку та здійснення виплат має бути вивішений на видному місці", - написала Денисова.
Нагадаємо, КПВВ "Майорськ" з'єднує Бахмут і окуповану Горлівку. Щодня тут лінію розмежування перетинає 10 тисяч українців.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Донбас