Донецька ВЦА прорекламує досягнення Жебрівського за 700 тис. бюджетних коштів

Донецька ВЦА планує влаштувати справжню рекламну компанію досягнень Павла Жебрівського

Про це свідчить низка тендерів, інформація про які розміщено на порталі ProZorro, повідомляє Depo.Донбас

Організатором всіх цих тендерів є Департамент інформаційної і внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації. Всього до кінця року департамент збирається витратити майже 700 тисяч гривень на рекламу досягнень обласної влади та особисто Жебрівського.

Перші дві допорогові закупівлі на загальну суму 170 тисяч гривень передбачають закупівлю послуг з написання та розміщення інформаційних повідомлень на сайтах інформаційних агентств. Згідно з умовами тендеру, державне інформаційне агентство має розмістити на своїх сторінках  38 повідомлень з дублюванням не менше, як 4 мовами. За це агентство має отримати 100 тисяч гривень. Слід зазначити, що умови тендеру фактично виписані під Українське національне агентство "Укрінформ", я ким Донецька облдержадміністрація вже співпрацює тривалий час. Це агентство вже подало заявку на участь у конкурсі.

Ще 70 тисяч ОДА готова заплатити агентству з досвідом роботи 8 років за підготовку та розміщення 230 матеріалів на сайті. Чому така велика різниця у вартості текстів у тендерних документах не пояснюється.

190 тисяч гривень має отримати телеканал "До ТБ" за виготовлення та розповсюдження сюжетів про діяльність обласної влади. 100 тисяч гривень отримає ПП "Часопис Донеччина" за розміщення 5 друкованих матеріалів у газеті. Крім того, за розміщення ще 45 статей Донецька ОДА готова заплатити ще 50 тисяч гривень

Ще близько 50 тисяч гривень влада області планує витратити на друк 230 бордів "розміром 3х6 метрів з метою створення позитивної громадської думки". Конкретний зміст макетів поки що не зазначається, але зазвичай на цих бордах друкується світлина очільника області з якимось гаслом, чи привітанням.

Крім того, 85 тисяч гривен влада області планує витратити на виготовлення відеоролика для розміщення у соціальних меражах, екранах торгівельних мереж та потягів. Згідно з техничним завданням, ролик має продемонструвати  що Донеччина - українська земля на противагу тим, хто  вважає що Донбасу треба позбутися.

 "За останні кілька років Донеччина стає все більш українською по духу, що  український дух тут відроджується в тому числі і за рахунок діяльності української влади, зокрема  Донецької ОДА на чолі з Павлом Жебрівським. Варто згадати що однією з передумов відродження  українського духу є комплекс заходів по відновленню і розвитку інфраструктурних об’єктів Донеччини", - йдеться у технічному завданні. Єдиним учасником цієї закупівлі був приватний підприємець Іван Петренко з Київщини, який і став переможцем.

Всі новини Донбасу сьогодні читайте на Depo.Донбас

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme