На Росії скаржаться, що Україна не хоче більше з ними перевозити вантажі НАТО

Російське підприємство "Волга-Днепр" слідом за українським держпідприємством "Антонов" подало заявку на тендер по наданню НАТО послуг з негабаритним авіаперевезень

Про це пише Depo.Донбас з посиланням на російське видання Комерсант.

Повідомляється, що раніше спільне підприємство цих компаній, які володіють більшою частиною комерційного парку важких транспортних літаків Ан-124 "Руслан", заробляло на наданні НАТО послуг з негабаритним авіаперевезень.

"За даними НАТО, в 2014 році клієнти проекту законтрактували не менше 2,4 тис. льотних годин, але в 2015-2016 роках обсяг знизився до 1,8 тис. годин. Як повідомляла Deutsche Welle, в 2014 році Німеччина заплатила за свою частку перевезень € 67 млн, в першій половині 2015 го - € 21 млн", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що поточний контракт закінчується в грудні. Вже минулого тижня стало відомо, що держкомпанія "Авіалінії Антонова" подала заявку на тендер програми SALIS (Strategic Airlift Interim Solution), щоб виконувати перевезення для НАТО без Росії.

Як повідомляє видання з посиланням на власні джерела, компанія "Волга-Дніпро" також подала самостійну заявку на тендер SALIS минулого тижня.

"Ще на початку року партнери по СП намагалися окремо брати участь в тендері НАТО. Але замовники прораховують можливі ризики збоїв в польотах, і так як відповідальність української та російської компаній в частині поставки комплектуючих або приналежності сертифіката льотної придатності поділена, то сторонам було запропоновано "виробити компроміс", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що оскільки для Києва це питання "принципово політичне", то варіант подальшої співпраці виявився неможливим.

Всі новини Донбасу сьогодні читайте на Depo.Донбас

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme