На Донеччині відновили залізничну колію для перевезення вугілля з окупації (ФОТО)

Вперше за два місяці 43 вагони з вугіллям пройшли відновленим залізничним перегоном "Микитівка-Майорськ" з окупованої території Донеччини

Про це пише прес-центр штабу АТО з посиланням на першого заступника начальника дирекції Донецької філії Укрзалізниці Андрія Газізова, передає Depo.Донбас.

Зазначається, що про відновлення важливої ділянки залізниці між населеними пунктами Микитівка та Майорськ йшлося під час засідання тристоронньої контактної групи у Мінську 13 липня 2016 року, де сторони принципово домовилися про ремонт пошкоджених колій як з одного, так і з іншого боку лінії розмежування сторін. Однак, впровадження цих рішень відбувалось дуже важко.

"На територію, підконтрольну українській владі, після майже двохмісячної перерви прибули перші 43 вагони з вугіллям для електростанцій України, – розповів Газізов.

Він зазначив, що ця подія має велике значення, адже рух поїздів цим перегоном – фактор стримування активних бойових дій у цьому районі.

"Досвід доводить, що упродовж 2015 року та до травня 2016 року, поки працював залізничний перегін "Микитівка – Майорськ", тут активних бойових дій не було", - заявив Газізов.

На Донеччині відновили залізничну колію для перевезення вугілля з окупації (ФОТО) - фото 1

З іншого боку, представник Укрзалізниці вважає, що це стабілізація соціально-економічної галузі, а саме, вантажообіг підживлює роботу українських підприємств, які працюють у рамках українського законодавства, але їхні потужності виробництва знаходяться на окупованій території.

На Донеччині відновили залізничну колію для перевезення вугілля з окупації (ФОТО) - фото 2

"Це винятково українські підприємства, які дають вугілля для електростанцій багатьох областей України. Це економічна складова. Щодо соціальної, то у такому разі люди, які працюють на цих підприємствах мають роботу і оплату праці", - каже Газізов.

Представник керівництва залізниці також розповів, що українська сторона одразу дала гарантії безпеки щодо проведення відновлювальних робіт, на відміну від бойовиків. 

Зрештою колію вдалося полагодити, і 27 липня зранку представники залізниці вирушили на перевірку виконаних ремонтно-відновлювальних робіт зі станції Майорська в напрямку Микитівки. У зворотньому напрямку теж вирушили працівники залізниці, які знаходяться на території ОРДО.

На Донеччині відновили залізничну колію для перевезення вугілля з окупації (ФОТО) - фото 3

"Посередині залізничного перегону вони зустрілися і констатували, що колія придатна до використання і повернулися назад. Далі за кілька годин з Майорська вирушив маневровий локомотив із декількома легкими залізничними платформами. До Микитівки він доїхав без пригод. А після його повернення у бік території, підконтрольній українській владі, вирушили 43 вантажні вагони із вугіллям", - йдеться у повідомленні.

На Донеччині відновили залізничну колію для перевезення вугілля з окупації (ФОТО) - фото 4

Він також зазначив, що наразі запрацювала одна відновлена залізнична колія, а це лише 30 відсотків від пропускної здатності перегону у нинішніх умовах. Крім того, є проблема у тому, що необхідно відновити другу колію але повністю знищена контактна мережа та використовувати можна лише локомотиви на дизельній тязі.

"Відновлення контактної мережі – дуже складний проект, який потребує врахування багатьох факторів, і один з головних – це припинення ведення бойових дій у цьому районі, адже цей проект дуже вразливий до будь-яких обстрілів", - зазначиів представник Укрзалізниці.

У той же час, у штабі АТО повідомили, що після проходження першого потягу із вагонами з вугіллям і у зворотному напрямку пустих вагонів під завантаження на окуповану територіію, вночі у цьому районі були зафіксовані нові обстріли із озброєння, забороненого мінськими угодами.

Нагадаємо, що залізничний рух на цій ділянці залізниці припинився 1 червня 2016 року, а вже 5 червня колії, якими ще курсували потяги, були пошкоджені потужними обстрілами.

Всі новини Донбасу сьогодні читайте на Depo.Донбас

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme